Geef jouw klacht door aan De Telegraaf
Krijg jij na de melding nog steeds de krant niet thuis?
Wanneer dit het geval is wordt de situatie is vervelender, jij wilt namelijk gewoon die krant ontvangen. Het lijkt allemaal niet zo moeilijk natuurlijk, maar ook de mensen achter De Telegraaf kunnen fouten maken. Natuurlijk is dit voor jou geen excuses.
Gelukkig willen ze er bij De Telegraaf alles aan doen om jou weer tevreden te krijgen. Om die reden kun je ook met jouw klacht naar de klantenservice bellen. Dit kan op het telefoonnummer: 088 – 824 8242. Wanneer je dit nummer belt kun jij jouw klacht doorgeven en kunnen zij direct kijken wat ze voor je kunnen doen.
Belangrijk om te weten zijn de bezorgtijden
Het kan natuurlijk zijn dat je er vandaag vroeg bij bent en de krant gewoon nog bezorgd wordt. Daarom is het belangrijk om te weten wat de bezorgtijden zijn. Van maandag t/m vrijdag wordt de krant voor 07:00 uur geleverd. Op zaterdag is dit voor 08:00 uur. Is het al later, dan kan de krant of te laat bezorgd worden of helemaal niet.
Eén ding is zeker, in beide gevallen moet je een klacht indienen. Wanneer je dit doet ondernemen ze bij de Telegraaf altijd direct actie. Na jouw klacht geven ze dit automatisch door aan hun bezorgorganisatie. Iedere bezorger heeft een looplijst, jouw klacht komt hierop te staan. In de meeste gevallen is dit dan ook voldoende om de krant volgens afspraak te bezorgen.