Zoeken
Favico

Ik heb de krant De Telegraaf niet ontvangen, wat nu?

Heb jij een abonnement op de grootste krant van Nederland namelijk De Telegraaf? Dan kan het natuurlijk een keertje gebeuren dat jij de krant niet hebt ontvangen. Uiteraard keuren wij dit niet goed en waarschijnlijk baal jij er ook van. Wanneer jij De Telegraaf niet in je bus hebt ontvangen, wordt het tijd om een klacht te maken. Doormiddel van een klacht kunnen ze bij De Telegraaf kijken wat er aan de hand is. Zo kunnen er verschillende redenen zijn waarom jij de krant niet hebt ontvangen. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat het abonnement nog niet is geactiveerd, de betaling niet is gelukt of dat de bezorger heeft verzuimd jouw krant te bezorgen. Wat de reden ook maar is, één ding is zeker jij moet actie ondernemen. Want het is gewoon heel vervelend als jij De Telegraaf niet ontvangen hebt.

Geef jouw klacht door aan De Telegraaf

Het doorgeven aan De Telegraaf dat jij de krant niet hebt ontvangen is eigenlijk heel gemakkelijk. Dit kun je hier doen! Door simpelweg jouw postcode en huisnummer in te voeren kun jij melding maken. Uiteraard moet je jouw melding wel even bevestigen. Je hoeft dus niet te bellen of te mailen met de klantenservice van De Telegraaf. Super fijn om te weten natuurlijk, want dit scheelt jou weer een hoop tijd. Zodra jij de melding hebt gemaakt gaat De Telegraaf bezig met jouw klacht. Want zij willen uiteraard dat jij een tevreden klant bent en gewoon kunt genieten van het door jou gekozen kranten abonnement.
Neem contact op met De Telegraaf klantenservice

Krijg jij na de melding nog steeds de krant niet thuis?

Bel met de klantenservice van De Telegraaf

Wanneer dit het geval is wordt de situatie is vervelender, jij wilt namelijk gewoon die krant ontvangen. Het lijkt allemaal niet zo moeilijk natuurlijk, maar ook de mensen achter De Telegraaf kunnen fouten maken. Natuurlijk is dit voor jou geen excuses.

Gelukkig willen ze er bij De Telegraaf alles aan doen om jou weer tevreden te krijgen. Om die reden kun je ook met jouw klacht naar de klantenservice bellen. Dit kan op het telefoonnummer: 088 – 824 8242. Wanneer je dit nummer belt kun jij jouw klacht doorgeven en kunnen zij direct kijken wat ze voor je kunnen doen.

Belangrijk om te weten zijn de bezorgtijden

Het kan natuurlijk zijn dat je er vandaag vroeg bij bent en de krant gewoon nog bezorgd wordt. Daarom is het belangrijk om te weten wat de bezorgtijden zijn. Van maandag t/m vrijdag wordt de krant voor 07:00 uur geleverd. Op zaterdag is dit voor 08:00 uur. Is het al later, dan kan de krant of te laat bezorgd worden of helemaal niet.

Eén ding is zeker, in beide gevallen moet je een klacht indienen. Wanneer je dit doet ondernemen ze bij de Telegraaf altijd direct actie. Na jouw klacht geven ze dit automatisch door aan hun bezorgorganisatie. Iedere bezorger heeft een looplijst, jouw klacht komt hierop te staan. In de meeste gevallen is dit dan ook voldoende om de krant volgens afspraak te bezorgen.

Weet de bezorgtijden van de krant
Wij van Kranten-abonnement.nl hopen dat deze pagina jouw heeft kunnen helpen met jouw niet bezorgde krant. Mocht je toch nog een vraag hebben? Dan raden wij je aan om contact op te nemen met de klantenservice van De Telegraaf. Zij kunnen je vervolgens verder helpen. Heb jij op dit moment helemaal nog geen kranten abonnement voor De Telegraaf? Je kunt er hier één afsluiten?

Deel deze blog

Facebook
Twitter
LinkedIn
Krant abonnement | Algemeen Dagblad
Tips

Wat kost een abonnement op het AD?

Het is belangrijk om te weten wat de kosten van een abonnement op het Algemeen Dagblad (AD) zijn als je geïnteresseerd bent en overweegt een

Kranten-abonnement.nl